porovnání kalíšků

12.05.2013 23:08
Zpět

články

Hyperaktivní měchýř

22.07.2013 17:39
Hyperaktivní měchýř  (over-active bladder, OAB) Jde o soubor symptomů definovaný jako "urgence s nebo bez inkontinence“, doprovázená obvykle naléhavým nucením a častou frekvencí močení přes den i v noci včetně úniků moče. Jedná se o složitou poruchu funkce svalů a nervů močového měchýře ...

Panna a menstruační kalíšek

27.04.2013 21:11
  Mladé dívky, které jsou ještě panny, se často ptají zda mohou používat menstruační kalíšek. Co se schovává za větou "Kalíšek je vhodný pro všechny ženy, které již měly pohlavní styk. Panny mohou používat kalíšek jen v některých případech." ?  V naší společnosti je dívka považována za...

Menstruace - přirozená součást života ženy

27.04.2013 21:09
  Menstruace. Měsíčky. Menses. Perioda. Cyklus. Tato všechna pojmenování a mnoho dalších si zasloužilo periodické krvácení vyvolané fyziologickými změnami v těle dívek a žen na celém světě. Úderem prvního menstruačního cyklu se žena ocitá ve svém reprodukčním období a teoreticky je připravena...

průvodce - jak vybrat kalíšek?

27.04.2013 21:05
  Je mi -náct, jsem panna nebo nemám sex často.  Používám nejčastěji tampón velikosti mini. MeLuna S nebo LadyCup S Používám tampóny velikosti normal. Lunette model 1, Naturcup 0   Je mi mezi 20-30, nerodila jsem (případně rodila jsem císařským řezem).  Jsem takový...

přehled velikostí menstruačních kalíšků

27.04.2013 21:04