průvodce - jak vybrat kalíšek?

27.04.2013 21:05

 

Je mi -náct, jsem panna nebo nemám sex často. 
Používám nejčastěji tampón velikosti mini. MeLuna S nebo LadyCup S
Používám tampóny velikosti normal. Lunette model 1, Naturcup 0
 
Je mi mezi 20-30, nerodila jsem (případně rodila jsem císařským řezem). 
Jsem takový “průměr” a opravdu nevím, jaký kalíšek zvolit. Mooncup B, Naturcup I nebo 
Yuuki vel. 1 
Pravidelně sportuji. Lunette model 1
Mám sedavé zaměstnání, jsem spíše plnoštíhlá. MeLuna M 
 
Je mi mezi 20-30, rodila jsem.
Mooncup A, , Gaia cup S nebo Lunette model 2 
Mám silnou menstruaci. LadyCup L
Pravidelně sportuji. MeLuna M
Pravidelně sportuji, ale mám hodně silnou menstruaci. MeLuna L, Gaia cup L
 
Je mi přes 30 let. 
Pravidelně sportuji, rodila jsem už před delší dobou. Mooncup B, MeLuna M nebo Gaia cup L 
(při silné menstruaci MeLuna L) 
Pravidelně sportuji, nerodila jsem, pohlavní styk mám spíše vyjímečně. Mooncup B 
Mám sedavé zaměstnání, jsem spíše plnoštíhlá, po porodech, mám silnou menstruaci. 
LadyCup L, Naturcup II nebo Yuuki vel. 2 
Mám sedavé zaměstnání, jsem spíše plnoštíhlá, po porodech, mám normální nebo slabší 
menstruaci. Mooncup A, MeLuna XL nebo Lunette model 2
 
Vyhovuje mi průsvitný typ kalíšku: Mooncup, LadyCup, Yuuki, Gaia cup nebo čirý Lunette 
Nechci průsvitný kalíšek: Naturcup, barevný Lunette nebo MeLuna
 
Tento návod na výběr menstruačního kalíšku není stoprocentní. Každá žena je fyziologicky 
jedinečná, nelze tedy přesně určit, který kalíšek Vám bude vyhovovat. Pokud si stále nejste 
jista, zvolte větší velikost. Když Vám nebude vyhovovat, zakoupíte si menší kalíšek a ten 
větší využijete později. 
Pročtěte si také podrobnější informace o kalíšku, který jste podle tohoto návodu zvolila. 
Najdete je na našich stránkách, když kliknete na název Vámi vybraného kalíšku (na 
stránce Velikost a barva). 
Pokud Vám kalíšek protéká, můžete zkusit zakoupit si větší velikost a nebo začněte posilovat 
svaly pánevního dna (pomohou Kegelovy cviky, ale i pohyb, který není zaměřen přímo na 
tuto oblast). Pro okamžitou pomoc můžete používat společně s kalíškem slipovou vložku. 
Zpět